Vairuoti automobilį dauguma išmoksta su mechanine pavarų dėžę turinčiu automobiliu, nes po to lieka teisė pasirinkti ar ir po vairuotojo pažymėjimo gavimo vairuoti automobilį su tokia pat pavarų dėže, ar pereiti prie automatinės pavarų dėžės. Jūsų nuostabai nemaža dalis vairuotojų pasirenka automatinę pavarų dėžę, nes mano, kad tokį automobilį vairuoti yra paprasčiau. Gal jie ir neklysta, nežinia, nes čia nuomonė gali būti subjektyvi, o mes siekiame išlikti objektyvus. Nešališku požiūriu norime pateikti šią informaciją apie tai, kas susiję su tepalų keitimu. Tepalų keitimas Vilniuje daromas taip pat kaip ir kituose miestuose, svarbu, kad servisas būtų aukšto lygio, nepamirškite to. Taigi tepalų keitimas Vilniuje:
- daromas kas 50 000 – 80 000 km arba kas 30 000 – 50 000 km. Tai priklauso nuo to, ar pavarų dėžė yra variatorinė ar turi laipsninį perjungimą.
- yra paslauga, kurios metu išvalomi seni tepalai 100 %, o ne 30-50 % kaip nutinka išleidžiant senus tepalus įprastu būdu. Mat be papildomos technikos visų tepalų neišleisi, o automobilyje palikti net ir dalį senų tepalų juk nėra tikslinga.
- atliekamas daugelyje servisų, bet ne visuose kokybiškai, todėl rinkitės servisą atsakingai, o ne važiuokite į arčiausiai jūsų esantį. Tai bus naudingiau automobiliui.
Jei automobilį vairuojate seniai, tai šie trys pagrindiniai aspektai visai jūsų nenustebino ir sakysite, kad jau ir taip tai žinojote. Puiku, tokiu atveju reiškia, kad esate geras vairuotojas ir žinote bent jau tepalų keitimo pagrindinius aspektus. O dabar keliaujame toliau…
Kaip susijęs tepalų keitimas Vilniuje senos tarpinės, magnetas ir karteris? Sąsaja yra tame, kad visi šie trys dalykai turi būti valomi, kai vykdomas tepalų keitimas Vilniuje. Jei kuris nors iš šių trijų daiktų jums girdimas pirmą kartą, vargu ar iki šiol tepalų keitimą darėte tinkamai. Tiesa, kad tepalų keitimą galima pasidaryti ir savo garaže, bet esminis klausimas jums: ar darote tepalų keitimą kokybiškai? Jei tvirtai atsakote taip dėl proceso ir rezultato kokybės, tuomet šaunu, darbuokitės savarankiškai ir toliau.
Dar vienas opus klausimas susijęs su vairuotojais, jų automobiliais ir tarša. Kaip manote, ar daug vairuotojų žino, kas yra automobilio eksploatacinės atliekos? Kaip manote, ar vairuotojai žino kur gali priduoti senus tepalus, nebetinkamus naudojimui ir nepakenkti gamtai? Atsakome, kad apklausų metu vairuotojai prisipažįsta, kad ne visi jų žino atsakymus į tai. Vieni klausinėja draugų, kiti mechanikų, treti patys ieško informacijos internete. Aišku viena, kad kai tepalų keitimas Vilniuje būna baigtas, lieka seni tepalai, kurie neturi patekti į aplinką, o turi būti teisingai utilizuoti. Tuo užsiima tam tikros specializuotos įmonės. Lietuvoje jų yra ne viena. Kiti vairuotojai randa auto servisus, kurie priima senus teplus net jei tepalų keitimas buvo darytas ne pas juos, galimai jie priima šias eksploatacines atliekas ne už dyka, nes utilizavimas greičiausiai kainuoja… Nenorėdami sukti galvos dėl to, kaip diskretiškai atsikratyti eksploatacinėmis atliekomis tiesiog pilnai atlikite šią paslaugą servise ir servisas periims visus senų tepalų utilizavimo rūpesčius. Paprasta, jei pats sau neapsunkini gyvenimo, tiesa?
Beje, tepalų keitimas Vilniuje tampa aktualus maždaug tada, kai vairuotojas ketina paruošti automobilį kitam sezonui. O ar žinojote, kad tepalų keitimas Vilniuje dažniau reikalingas motociklams, o ne lengviesiems automobiliams? Jei taip, šį tą technikoje nusimanote.
leave a reply